dilluns, 21 de juliol del 2014

Nou camí a Sant Onofre.


Bon dia,

El cap de setmana ha estat de descans, després de la sortida repassant el recorregut “La Perla Negra” i la nit mogudeta de divenrdres, http://ves.cat/lL6Y, el dissabte vaig arribar a la feina després de dormir tres horetes, ho vaig aguantar prou bé així com el dia en general. Ara, al vespre a les deu ja pesava figues al sofà amb l’insuls partit de futbol que feien a la televisió, una d’aquestes patxangues d’estiu, i a les onze ja m’encaminava al llit després de constatar que no hi havia res d’interessant per mirar.

El diumenge ens varem llevar aviat, una bona estona jugant amb el bitxo mentre la Sílvia descansava, esmorzar i unes compres. A quarts de dotze em vaig arreglar i volteta curta per poder anar a la piscina.

Aquesta vegada vaig prendre un camí nou per arribar a Sant Onofre, s’agafa just sobre els dipòsits, un camí que  tot i estar marcat, està molt en desús, així que vaig anar improvisant, ara per aquí, ara per allà, ara recula que està tallat, ara ignora la creu que indica per aquí no que el tram és guapo, ara salta de pedra en pedra per una espècie de carena, alguna mitja grimpada, molta bardissa, passa pel damunt d’un mur amb totes les pedres ballarines, ara un tram destrossat pels senglars, més esgarrinxades a les cames, atura’t a contemplar la vista, perquè cony he agafat els pals, torna-hi que sembla que aquí encara és més bona i finalment arriba a la pista de Sant Onofre, just per sota els arbres que hi ha a l’esquerre del pla de dalt. Un recorregut molt interessant, gens corrible si no és que s’arregla una mica, a part com el divendres anava carregat fins al màxim com si em trobés fent la CCC, serà una constant les propers setmanes. De baixada, pel camí clàssic, tot de cabres netejant una mica els marges del camí, a veure si aquest any tornen a acabar al mig de Palau menjant als jardins d’alguna casa.

La setmana vinent a rematar la pota pel Catllaràs, una ultra que tinc moltes ganes de fer, ja us explicaré com ha anat.

Salut i gasss!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada