dilluns, 14 de juliol del 2014

Cap de setmana de molt descans...


Bona tarda,

Ho vaig deixar amb el divendres penjant d’un fil, conscient que acabaria esdevenint un dia de descans, i així va ser. A part al vespre anàvem a un sopar amb la Sílvia i la cosa va anar tant bé que el dissabte va ser dia de descans i recuperació, feia temps que no fèiem festa grossa i si hi sumem que la bestiola va tenir mala nit, la recuperació va ser inexistent.

Així doncs, després de tres rutes en dos dies, vaig encadenar tres dies seguits sense sortir a trepitjar muntanya. Per sort ja m’hi he acostumat i no em ve de nou, quan puc sortir a gaudir una mica ho faig i si no pot ser, ja vindrà un dia millor. Només espero que d’aquí 12 dies al Catllaràs es confirmin les bones sensacions d’Ulldeter.

Però segueixo, el diumenge hi havia ganes, però després d’una nit amb el bitxo de nou inquiet, despertant-se ara si ara també, el cos no estava per grans meravelles. Vaig sortir de casa tard, amb una calorassa tot i el vent. La intenció era fer tres horetes llargues, però només de sortir vaig veure clar que amb horeta llarga estaria prou ben servit. Vaig enfilar cap a Pau pel Camí de la Roja i la gorga de la Timba, seguit creuo la urbanització i amb rapidesa em planto al principi de la pujada. Buff, avui costarà, així que a mitja pujada decideixo agafar el camí de les Penyes, més llarg però més ombrívol. Un cop a Mas Ventós, pista fins a Sant Onofre i avall que fa baixada.

Aprofitaré per felicitar a tots els que vau estar voltant per Andorra, als que éreu a l'Olla, els més llunyans a Val-d'Isère o els de la Hard Rock, i les que em deixo. Sobretot a aquells coneguts i amics que hi participàveu, i als voluntaris que a vegades tenen curses més dures que els que estem inscrits.

La setmana vinent més i esperem que millor...

Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada