divendres, 18 de juliol del 2014

Stop and go…

Bon dia amics i amigues,

Després d’una sortida sota la fresca estiuenca de Girona, ha tocat aturar-me per unes molèsties. Ha anat bé, doncs la bestiola està enfebrada, la tenim per casa i puc gaudir-ne més de l'habitual, ara un acaba més cansat que després d’una ultra darrera seu, i això que només gateja.

Dilluns començava la setmana estirant la pota pels voltants de casa, sortia planejant a ritme suau cap al Pla de Campdorà per anar a buscar el camí que puja amunt cap a Campdorà de Dalt. Passat el nucli antic deixo la carretera i amunt, fins a trobar el tallafocs que ve de la pedrera, l’acabo de pujar i el baixo per tornar a la carretera, un puja i baixa força interessant. Segueixo cap al pont de la variant, agafo el camí de la dreta, passo pel corriol de la línia i segueixo fins a trobar el corriol de la dreta, que porta al camí de Sant Miquel. Baixada fins passat el pont que tanca el camí i de nou amunt per la terrera, Torre Bonica i a buscar la DECSA per tancar la sortida. He acabat xop com un poll, la xafogor d’avui era espantosa.

El dimarts la previsió era sortir al vespre, al migdia no hi havia temps, però no ha pogut ser, hem tingut visita a casa i no era cosa de fotre el camp. El dimecres al matí em llevo amb molèsties a la zona dels abductors de la cama esquerre, la primera intenció és sortir a córrer ja passarà, però al final el cap s’imposa i decideixo fer una aturada d’un parell de dies per no empitjorar l’assumpte.

Aquest vespre, si no hi ha res de nou i ja recuperat de les molèsties, me n’aniré a fer una ruta que pinta molt bé, “La Perla Negra”, fa temps que me’n va parlar en Toti i ideal per fer una tirada mitjana per les Gavarres, a part que toca una zona que en prou feines he trepitjat.
Recordar-vos que encara busco companyia: http://carlescorredordemuntanya.blogspot.com/2014/07/es-busca-personal-per.html, molts heu llegit l’entrada però encara no hi ha cap correu amb ofertes!!!!

Salut i cames!!!!!!!

PD: Amb aquesta arribo a les 300 entrades publicades...