dilluns, 7 de juliol del 2014

Continuant endavant...


Bon dia,

Després del descans de dijous, divendres a tornar-hi. Tenia al cap pujar a Sant Miquel, abans ho feia molt sovint, però ara tinc la sensació equivocada que queda molt lluny de Pont Major, quan només es necessita recórrer 10 quilòmetres per arribar-hi. La sortida Decsa amunt fins a Campdorà de Dalt, per anar a buscar el pont de la variant. Avui tot pista pel camí de la dreta fins a empalmar amb el camí que ve de Sant Daniel, passat Can Mistaire. Un cop a dalt, baixada per la pista cap a Campdorà i desviament pel tallafocs, avui tenia ganes de baixar-lo i comprovar que està en molt bon estat. Creuo de nou el pont i altre vegada cap a casa per la Decsa. Ha estat una hora justa, forçant lo just, així que tampoc és tant i tant allunyat.

Com que al vespre tinc sortida amb els amics dissabte a treballar en cotxe i directe cap a Palau on hi passarem el cap de setmana. Però diumenge me’l reservo per fer una bona sortideta, o això espero.

Mentre el GR5 bull amb l’homenatge a l’Iñaki, jo per l’Empordà, no es pot ésser a tot arreu. Després d’anar a primera hora a la platja, a les nou del matí no hi ha problemes d’espai, em calço les Scott i amunt. Surto pel camí de Mas Ventós, un cop a dalt, vaig a buscar el Coll de Perer, un pla mentider abans d’una bona baixada. Un cop al Coll baixadeta cap a la Vall de la Santa Creu, per enfilar el camí amunt que em durà a la font dels Monjos a Sant Pere de Rodes. Com no, torno a baixar, aquesta vegada pel GR11 fins a Port de la Selva, un altre tram de mig pla em porta fins a la Selva de Mar per pujar altre vegada. Ja a Sant Pere, passo per Santa Elena, Mas Ventós i avall pel mateix camí que l’anada. Quasi tres horetes amunt i avall gaudint d’aquest preciós entorn.

I la setmana vinent cap a Valencia. He estat mirant recorreguts a wikiloc i he trobat aquest 3 que m’han fet el pes: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=6691933 , http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4450146 i http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5863642.
Les tres surten del mateix punt prop de Vilamarxant i es mouen per “Les Rodanes”, com sempre sortiré a quarts de quinze així que ja veurem si podré anar a fer la volta, aquesta vegada intentaré no deixar-me el frontal a casa. Bé, ja us ho explicaré.

Salut gas i amunt!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada