dijous, 5 de desembre del 2013

Passejant les Kinabalu

Bon dia,

Després de la ràpida sortida de divendres al vespre, he gaudit de pràcticament una setmana de descans. I si dic pràcticament és perquè en comptes de córrer m'he dedicat a anar a passeig amb la Sílvia, és el que ens toca fet aquests dies.

Han estat sortidetes de tres quarts d'hora una hora per Girona. Pujant les escales de la catedral, resseguint la muralla, una mica de carril bici, etc. Això m'ha permès anar-m'he acostumant poc a poc a les Scott Kinabalu.

He de reconèixer que a nivell muscular m'ha anat molt i molt bé, començava a estar més carregat del compte, acumular més de 3.000 quilòmetres en un any té les seves coses, i aquesta aturada m'ha deixat les cames com noves. 

Però tranquil·litat, que comença un cap de setmana llarg i la muntanya crida. En aquest cas la intenció és fer una volta per la serra de Verdera el divendres al matí, 35 o 40 quilòmetres en autosuficiència absoluta. Però això ja us ho explicaré a la propera

Ja estic meditant el primer terç de 2014, pinta força diferent al que va ser el 2013, però caldrà negociar, vaja, com sempre, però fins ara me n'he sortit prou bé. Així doncs estigueu atents i atentes a la pàgina PROPERAMENT, on aniré penjant tot el que es confirmi.

Per acabar donar ànims a tots els i les que aquest dissabte inundaran l'Ardenya, seran al voltant d'un miler!!!! En especial als companys Intrèkkids, als de l'Olímpic Farners, la gent del Nabes Team i al corredor de Torre Gironella, sort a tots i totes!!!!!

Apa doncs, salut, gas i amunt!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada