dilluns, 30 de desembre del 2013

Carta als mags de l'Empordà...

Estimats mags de l'Empordà,

Com que aquest any 2013 he fet força bondat, dic força perquè conscient que ho veieu i sentiu pràcticament tot no paga la pena intentar fer passar gat per llebre dient-vos que he estat el noi més bo i aplicat del planeta, m'agradaria que el proper 2014 les lesion em respectessin, els sortejos fossin propicis i pugues participar en aquestes tres curses:

UT Les Fonts
14-16 de març de 2014
UT Emmona
14 i 15 de juny de 2014
Courmayeur-Champex-Chamonix
29 i 30 d'agost de 2014
No provaré d'enganyar-vos dient-vos que només faré aquestes, segur que alguna altre caurà, com per exemple: Albera, Rocacorba, Cap de Creus, Zegama, Catllaràs, l'Olla, CMG, Ardenya, les Pedreres, la Ratafia, els cims de Girona, la Ronda, etc..., però les tres anteriors son les que més il·lusió em faria poder-hi participar.

També m'agradaria fer algun que altre cim, ja sabeu que m'he posat entre cella i cella fer-ne uns quants per la geografia catalana, els que em farien especial il·lusió son el Pedraforca i la Pica, encara que segur que algun més caurà.

Pedraforca
Foto: wikipedia
Pica d'Estats
Foto: wikipedia
Espero doncs que els vostres pensaments i bones vibracions m'ajudin a aconseguir aquestes fites, tingueu un bon viatge i més descans del que darrerament esteu gaudint.


Moltes gràcies i fins aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada