divendres, 15 de març del 2013

Countdown 13.1: punció a seques...


Bon dia amigues i amics,

Aquest dilluns 11 de març ha començat la temporada de sortides sense samarreta, al migdia fotia una calor de por, això del canvi climàtic és l’hòstia, i he aprofitat per anar lleugeret de roba. Sortida de 12km 363D+ per Sant Daniel, pujant al mirador del Galligants i baixant per darrera can Pol, després d’un cap de setmana quasi aturat els tendons s’han queixat, espero que demà m’ho posin tot a lloc.

Dimarts al migdia toca saltar-se el programa i anar al fisioterapeuta, amb en Fede de FMG, ja ho recuperaré amb una sessió doble el dimecres. El bessó està millor, però per mirar de fer net, m’ha fet una punció seca, es tracta de disminuir la pressió del múscul amb una agulla aplicada sobre un punt gatell, per tal de descontracturar-lo, o això és el que he entès jo, total que he sortit totalment coix del massatgista.
Agulles
Foto: www.fisioterapiaequilibri.com
M’ha avisat que me’n sentiré un parell de dies, però també m’ha dit que no hi ha cap mena de problema en sortir a córrer, de fet millor estimular-lo que deixar que s’adormi.

Això de no sortir a córrer fa donar moltes voltes al cap, amb la previsió de curses d’aquest 2013 quasi tancada, s’ha de començar a pensar en el 2014, si nois i noies queden 9 mesos per endavant, però les coses s’han de planificar amb temps. No em dedico exclusivament a això, ni és la meva intenció fer-ho, així que he de combinar entrenaments i curses amb la família, els amics i la feina, si no viatjo per feina, entrenar és  es porta prou bé perquè tinc temps als migdies, però lo segon crema molts caps de setmana.

De cares a la temporada vinent per un costat intentaré participar a totes les curses de la Copa Catalana de Raquetes de Neu, em va agradar molt l’experiència i tinc la intenció de repetir, i sobretot millorar el meu rendiment.

També tinc ganes de racionalitzar les curses, fer més sortides llargues que no pas participar en curses.

Finalment m’agradaria introduir-me al món de les curses de muntanya per etapes. Per aquí en tenim algunes, entre elles la UT Les Fonts de Xerta, Costa Brava Extrem Running, TransCat. Si algú en coneix alguna altre ja ho sap, sóc tot orelles. Això si, encara hi hauré de donar unes quantes voltes, queden molts dies per endavant i pot passar de tot.

Passem a les birres, el dimarts tocava remuntada del Barça de futbol i m’havia dit a mi mateix que baixaria una Voll-Damm per cada gol que fotessin, el resultat Barça 4 – Milan 0, al posar-me al llit quasi no sentia el bessó, no se si estava recuperat o ja no sentia les cames. Al llevar-me encara me’n sento, ooops, però això no hauria de ser un impediment per sortir a estirar la pota.

En arribat el migdia sortida suau pel carrilet, tot i que a mig camí m’he trobat en Toti i m’ha temptat de fer sèries, 10,1km 130D+ a 5 el km. He començat amb dubtes, però he acabat sense cap molèstia, esperem que continuï així. Al vespre decideixo descansar, no cal passar-se, i aprofito per quedar amb l’Edgar i parlar de Transvulcania.

Dijous tercera sortida de la setmana, aquesta vegada tornant a les Gavarres per fer el camí de les Dones, 11km 320D+, avui ha tocat provar material nou.

Per una banda uns compressius pels bessons, any i mig enrere en vaig provar uns de la casa CompresSport i he de reconèixer que no en vaig quedar gens content, eren excessivament compressius, crec però que el problema va ser en l’elecció de la talla, aquesta vegada la marca escollida Lurbel, el model Ultra en una talla L+.
Lurbel Ultra
Foto: Lurbel
Per l’altre una Nike Pro Combat Hyperwarm Comp Shield, uns altres que es llueixen amb els nom, es tracta d’una samarreta màniga llarga primera capa, la vaig trobar per 12 euros on line, estreta de mena i de coll alt.
Nike Pro Combat Hyperwarm Comp Shield
Foto: Nike
He quedat molt content de les dues peces, però falten unes quantes sortides i proves més dures per esbrinar si el seu rendiment és el que m’interessa, ja us ho explicaré.

El divendres al migdia decideixo descansar, diumenge m’espera força tralla, el partit de futbito d’ahir em va deixar una mica tocat i aprofitaré per fer córrer l’amic drap de la pols, i les amigues escombra i fregona, com que demà treballo toca fer dissabte el divendres al migdia.

Escombra i fregona, dos grans companys d'entrenament.
Imatge: google
Com que el post se m’ha allargat aquesta setmana el dividiré. Dilluns o dimarts tindreu la segona part.

Salut i gass!!!

3 comentaris:

  1. si dius Km exactes, digues birres exactes!! xD

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Efectivament, varen ser 4 Volls i amb molt de gust...per cert, sort diumenge a la cursa, segur que assoleixes el teu objectiu!!!!

      Elimina