dilluns, 25 de març del 2013

Countdown 12: de viatge...


Hola de nou,

Sempre que em toca sortir de viatge per feina em condiciona molt l’entrenament, jornades maratonianes de treball, descans inferior a l’habitual, àpats fora de les hores acostumades, etc... Però viatjar em permet canviar d’escenari en els meus entrenaments, encara que a vegades vol dir voltar-la per l’asfalt, i aquests canvis van molt bé per trencar amb la rutina.

El dilluns toca descans, després de la tralla del Cap de Creus era el més recomanable, però llevant-me a 2/4 de 6 del matí i arribant a l’hotel a 2/4 d’11 del vespre, tampoc per molt que ho tingués al programa no hagués estat capaç de fer res més que agafar el llit i intentar descansar el màxim, tal i com he fet.

El dimarts el temps no acompanya gens ni mica, encara que al final no plou durant la sortida, però com que les cames estan bé no hi ha excusa, així que en arribar a l’hotel, me’n vaig a fer una sortida asfaltera per A Coruña. Surto de l’hotel, prop de la platja de Santa Cristina, i enfilo per una avinguda que em porta fins a Santa Cruz de Oleiros un cop allà mitja volta i de nou cap a l’hotel, 10km 150D+. Gran part de la ruta contemplant el mar, s’agraeix.

Dimecres arriba la primavera, encara que segur que no durarà massa sempre acaba fotent un ruixadet, al migdia fa un dia preciós, i com que avui em deixen a l’hotel, aprofito per fer una sortida vorejant la ria, 10km 100D+. Entre que vaig massa abrigat i que el sol pica força, acabo suant com un garrí.

La resta de la setmana és impossible sortir fins diumenge per culpa del viatge, al matí ens n’anem a fer una caminada, amb petits trams de cursa, amb la Sílvia i la Lina. La ruta clàssica Sant Onofre, Mas Venós i tornar, 6Km 360D+.

La setmana vinent ja veure’m com m’ho faig per acabar de preparar-me, dissabte les 24 hores del Cap de Creus m’esperen.

Salut i liberdade!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada