dimecres, 11 de juliol del 2012

Material: SG Quechua 700


Bona tarda,

Tocava canviar d’ulleres de sol, com que em conec i no em duren gaire, sempre acaben caient o simplement les perdo, he decidit agafar-ne unes d’econòmiques...em plantejo buscar-les per la xarxa, però tenint en compte que fet i fotut acaba sent una qüestió estètica, decideixo anar al Decathlon, que m’assegura uns mínims...miro i remeno una mica i finalment em decideixo per unes Quechua, les SG 700...

SG Quechua 700
Les SG Quechua 700
Estèticament em fan peça...son de pasta negre, amb alguna part de goma grisosa, per evitar que patinin i minimitzar els impactes...tenen els vidres força amples, tant per evitar l’entrada d’aire pels laterals com per permetre un camp de visió més ampli, molt important...el filtratge UV és del nivell alt, interessant a l’estiu, però problemàtic pels dies de núvols i clarianes, doncs puc no veure-m’hi massa...

Tot i que no estic acostumat a córrer o anar en bicicleta amb les ulleres posades, faig un esforç...segur que a la llarga la meva vista ho acabarà agraint...

Les primeres proves, un parell de sessions de running...com que no estic acostumat em molesten una mica, així que no duren massa posades, ni mitja horeta...val a dir que el dia no és extremadament soleiat...així doncs, no en puc treure massa conclusions...

La segona prova a la Kilian’s Classik, aguanto poc més de mitja hora amb les ulleres posades...en entrar a bosc, me les he de treure doncs no m’hi vaig massa i després les males sensacions que tinc en general, fan que m’oblidi d’elles...

Després de la cursa faig una altre prova durant un entrenament, un circuit de poc més d’una hora...sembla que començo a adaptar-me...com que fot un sol que estavella les pedres, la visió és fantàstica, només tinc petits problemes en trams molt densos d’arbrat, zones molt ombrívoles que m’obliguen a parar més atenció per veure pedres i arrels...no s’escapen per enlloc, quasi ni es mouen, tot i no fer servir la cinta...puc comprovar que res de plorera a les baixades...

La prova en bici és més satisfactòria que la de running...al no haver-hi impactes les ulleres no es mouen gens ni mica...la resta de coses coincideixen amb les sensacions del darrer dia de running...no m’han plorat els ulls tot i baixar a més de 40 km/h per la carretera dels Àngels...

En resum, un bon producte tenint en compte el seu cost...a veure quan tardo a aixafar-les...ara, semblo una mosca quan les porto posades...

En breu una mica més...

Salut i cames...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada