dimarts, 3 de juliol del 2012

Reflexions: Som molt petits...


Bon dia a totes i tots,

Aquesta vegada no em posaré a parlar d’entrenaments, ni de curses, simplement em ve de gust escriure quatre ratlles el que em va passar pel cap ahir...tot va començar després d’escriure un twit, en ell feia referència a les morts accidentals d’Stephane Brosse i Toni Nadal...ànims tant a família com amics...

Tant bon punt el tingué enviat em vaig dir...també hi hauries pogut posar en Bernat...ell també va patir un accident a la muntanya, anava tot sol, va posar el peu en un forat tapat per la neu, es precipità per un tobogan una bona quantitat de metres, no ho va poder superar...se’n va anar com sempre ho feia, sense soroll...era un bon amic, una gran persona, anònima per la majoria de la gent, però importantíssima pels seus...

En aquells moments vaig pensar com ara...

La muntanya ens dona molt, ens omple moltíssim...ara, nosaltres som tant insignificants al seu costat que estem sempre a la mercè dels seus capricis...però això no vol dir que li haguem de tenir por, l’hem de respectar i sobretot ser molt prudents...

Ja veieu una reflexió molt curta...bona setmana...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada