dimecres, 25 de juliol del 2012

Benvinguda senyora bicicleta…


Bon dia a totes i tots,

Ja ens hem plantat al bell mig del mes de juliol. La calor comença a ser insuportable als migdies, així que he decidit que en comptes de córrer una mica de bicicleta. D’aquesta manera continuaré preparant-me pel Carros i la Cavalls. I un parell o tres de tardes, a les vuit tocades fer una bona tirada de trail per les Gavarres per evitar les hores de més sol.

Començo el dilluns amb una pujadeta a Sant Miquel, pas per Puig Estela i baixada per Galligants, no sóc massa destre en això de la bici per muntanya, així que evito corriols tècnics i em centro en fer pujades per la pista, pedala que pedalaràs.

El dimarts faig el mateix recorregut però en sentit contrari...la pujada per Galligants és més llarga però més suau, així que milloro el ritme respecte el dilluns...a la tarda anem amb la Sílvia a fer una volta pel Carrilet...una cosa suau que fot molta calor...

El dimecres al matí vaig a veure el metge de la feina...els problemes de la setmana passada han desaparegut, però al passar el dit amb certa força per la zona adolorida, encara em fa mal...me’n refio força, doncs es dedica a la medicina esportiva, i fet i fotut la majoria de coses que em passen és per la pràctica continuada de l’esport...jejeje...m’examina ràpidament...no hi ha problemes a les articulacions, ni als tendons, ni a les insercions...mira, bé prem amb força on li dic i el diagnòstic és ràpid, hi ha una fissura per estrès a la part superior de la tíbia dreta...

Evidentment el primer que em va al cap és la lesió que es va fer en Villa, l’any passat...em diu que he de deixar de córrer un parell de setmanes, per evitar els impactes...d’aquesta manera permetré que l’os es regeneri i evitaré que la fissura pugui engrandir-se i provocar un trencament...alternatives en tinc, puc fer el·líptica, caminar, nedar, anar en bicicleta per caminets  o una combinació de tot plegat... 

El que té més números és la bicicleta, així que dimecres al vespre en comptes d’anar a córrer una bona estona per les Gavarres, serà el torn de la bicicleta...pujo als Àngels per la carretera, no tinc la millor màquina, però així evito els impactes...10 quilòmetres de pujada amb uns 400 D+...per mi és molt dur i més tenint en compte que una BTT amb rodes de tanc com tinc, s’arrapa a la carretera com si fos una sangonera...baixo per Madremanya, Sant Martí Vell, etc...en total 40 km...no està malament...
Aquesta és, més o menys, la màquina.
La següent sortida la faig divendres al vespre en plegant de treballar...surto de la feina i me’n vaig cap a casa amb bicicleta...faig una mica de volta, passant per Brunyola, Anglès, Estanyol, Salitja, l’aeroport, Aiguaviva i cap a casa...aquesta vegada quasi 50 quilòmetres més...

El dissabte al matí treballo, em llevo d’hora, a quarts de set, per tenir un parell d’horetes per anar a fer una volta fins a la feina...faig un recorregut semblant al de divendres, només que en comptes d’Anglès, me’n vaig fins a Santa Coloma...altre vegada al voltant dels 50...

Això és tot per ara...perquè aquesta setmana continua en un altre post...

Salut i pedals!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada