dissabte, 23 de febrer del 2013

@ZegamaAizkorri: Compte enrere


 Bon dia amics i amigues,

Ahir a les set del vespre es va fer el sorteig per obtenir un dels 225 dorsals per poder participar a la dotzena edició de “ZEGAMA-AIZKORRI MENDI MARATOIA”. Al bombo més de 3.000 noms, concretament 3.012 persones il·lusionades per poder participar en una de les competicions per muntanya més exigents del continent europeu.

El meu nom era un dels que hi havia al bombo, per segona vegada, i aquesta vegada la sort m’ha acompanyat. Així doncs, si no hi ha cap contratemps, el 26 de maig a les 9 del matí em trobareu a la plaça major de Zegama a punt per encarar el que us comento aquí baix.

Comentar que el 30 de març de l’any passat, vaig fer un viatge de feina a Gipuzkoa i de tornada vaig visitar el poble de Zegama, potser em va donar sort, però el que vaig poder comprovar in situ, és la bellesa de les muntanyes que envolten el poble.

Segons l'organització, això és Zegama:

Recorregut de mitja muntanya pel massís d’Aratz i la Serra d’Aizkorri que inclou quatre dels cims més alts del País Basc [Aratz - Aizkorri - Aketegi y Aitxuri]. Des del poble de Zegama [296 m.] s’assoleix l’alt de Otzaurte [652 m.] per efectuar, a partir del citat port de muntanya, un recorregut que transita por camins i senders de muntanya de gran bellesa natural, on es combinen zones d’arbredes, principalment fagedes, zones escarpades de roca viva i pastures d’altura. Tècnic i d’una elevada dificultat.

Sortida: Zegama [Gipuzkoa]  26 de maig de 2013 a las 9 del matí

Distancia: 42,195 quilòmetres, Desnivell acumulat 5.472 metros, Alçada màxima: 1.551 [Aitxuri]

Arribada: Temps límit de 8 hores

Perfil:

Per acabar, un vídeo de l’edició de l’any passat, on es pot copsar la duresa de la prova.

Apa doncs salut i amunt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada