dimarts, 7 d’agost del 2012

Material: 5 Hour Energy sabor a baia (La poció d’en Panoràmix)


Bon dia amics i amigues,

Avui toca presentar un producte per millorar el rendiment en cursa, un xarrup energètic, un “shot” en anglès, el 5 Hour Energy.
La poció màgica
D’entrada la publicitat a l’envàs és espectacular, un producte sense sucre, amb només 4 calories, que et dona energia quasi immediata i de llarga durada, sense un efecte de baixada d’aquells que no et queda més remei que posar-te a dormir...tot semblen avantatges.

Amb més detall conté vitamina B6, B12, B3 i B9. L’energia és una barreja de colina, fenilalamina , taurina, àcid màlic, glucuronaloctona i cafeïna. Si voleu més detalls podeu visitar el seu lloc web http://www.5hourenergy.es.
5 Hour Energy
L’envàs és molt petit i en prou feines pesa res, uns 10 o 12 grams, fàcil de portar en qualsevol forat de la motxilla, en el meu cas la XT Advanced Skin S-LAB 12 de Salomon.

En veure-la al lineal de la botiga d’esports de torn, vaig pensar la Cavalls del Vent, tinc clar que hi patiré més que mai, també gaudiré moltíssim del paisatge, i em vaig plantejar de provar-ho. Com que el cap de setmana anàvem amb els Intrèkkids a fer una ruta llarga pel Pirineu, vaig pensar que era el moment ideal per fer la prova.

Així doncs el dissabte al matí el vaig posar a la motxilla juntament amb la resta.

Vam tenir un dia climatològicament espectacular, tant que vam patir un excés de sol i de calor, cosa que fa minvar el rendiment, anava just de menjar, com sempre, i després de 30 km i 8 hores i mitja de ruta, només havia menjat 2 plàtans, un mini de Nutella i 5 o 6 llaminadures (4 mini pastes de fruita Aptonia i 2 Energize Sports Shots Cola de PowerBar), a part d’uns 2 litres d’aigua mal comptats.

Tenia caparrassa gràcies a que el sol portava molta estona incidint sobre el meu cap, tot i la gorra dels Matxacuca, els quàdriceps carregats de tota la setmana, sobretot de les sortides de dimecres, per falta de costum, en resum que no anava sobrat ni molt menys.

Així que vaig decidir de menjar el segon mini de Nutella, un Shot de PowerBar i la poció d’en Panoràmix.

Al començament no vaig notar res, calia esperar una mica, al cap d’uns deu minutets, el que deia la publicitat es produïa. Sempre hi ha la possibilitat que l’efecte placebo hi tingui alguna cosa a veure, però van desaparèixer tots els mals. Notava que tirava molt més, fins i tot els companys m’ho deien.

Les tres hores que quedaven per endavant em vaig notar fantàsticament bé, tot i la duresa del recorregut l’aportació extra em va permetre arribar al final. Al aturar-nos i pujar al cotxe per tornar, aquesta vegada em tocava conduir a mi i no vaig tenir cap moment de somnolència.

L’únic inconvenient és que a les cinc de la matinada del diumenge encara no m’havia adormit i que a les vull ja tornava a estar amb els ulls com taronges, tot i això fresc com una rosa.

En resum un producte altament recomanable, només faltaria saber si porta algun component que es podria considerar dopant, però com que el meu nivell continua sent normal, no crec que ho arribi a sabre mai.

Aviat alguna altre opinió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada