divendres, 17 d’agost del 2012

Cavalls del Vent 2012: Programa d’entrenament...


Bon dia a totes i tots,

De mica en mica es va acostant la Cavalls del Vent, queden 7 setmanes, és la meva segona ultra amb cara i ulls, després de les 24 hores de Cap de Creus, on vaig patir molt a partir del quilòmetre 50, i no tinc ganes de repetir l’experiència. És per això que m’he fet un pla d’entrenament.

D’entrada, he de reconèixer que no he estudiat per això, així que no aconsello a ningú que prengui això com a exemple, el més aconsellable seria anar a algun professional, però com que m’agrada això de l’autosuficiència, crec que per a mi em servirà.

A base d’anar fent proves per preparar maratons, les mitges no deixen de ser entrenaments competitius, vaig aprenent com funciona el meu cos i quina és la millor manera per preparar-lo i de retruc per recuperar-lo.

Aquí el teniu:

Com podeu veure, les primeres tres son d’acumulació de quilòmetres sense descans, a part del 24 d’agost que estarem de camí a Espot per fer el Carros de Foc en dues etapes caminant amb els Intrèkkids, la resta de dies sempre hi ha sortida. La intenció és fer un desnivell positiu acumulat d’uns 4-5000 metres per setmana.

Les dues següents em permeto el luxe de descansar el cap de setmana, així que els quilòmetres de dilluns a divendres augmenten. El desnivell positiu esperat és d’uns 3000 setmanals.

Les dues darreres, descans, però sense aturar-se del tot per tal de no perdre resistència, però deixant les cames descansades.

Espero que em permeti acabar la cursa en unes 15-16 hores, un temps que crec raonable. Tot i això el més important després de participar és poder acabar-la d’una peça.

Salut!!! ens veiem a la muntanya...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada