dijous, 14 d’agost del 2014

Una mica de varietat + el material per la CCC

Bon dia,

El dissabte tenia ganes de fer la carena de Verdera, és un tram molt bonic que faig unes quantes vegades l’any i que feia ben bé tres mesos que no queia, així que allà a les sis de la tarda, allunyant-me de la caloreta, vaig sortir de Palau-Saverdera enfilant cap a Mas Fumats, un cop allí baixadeta per asfalt xino-xano fins a tocar la carretera de Cadaquès, a continuació puja que pujaràs sense treva, amb trams molt drets, pedres, grimpades, una delícia, fins arribar a una caseta metàl·lica, lloc on les pendents cauen, tot i continuar picant amunt, ja es comença a veure la carena. Carenada fins al Castell de Sant Salvador, baixada a Sant Pere, pas per Santa Elena i Mas Ventós, déu n’hi do la gentada, i avall per Sant Onofre.

El diumenge dia de descans a la piscina, varen venir uns amics i ens varem passar tot el dia a la piscina xerrant, jugant i aguantant com varem poder la forta calor que feia. De tant en tant va bé agafar-se un dia de descans.

Però el dilluns altre vegada a la feina, em vaig decidir per fer una mica de rodatge en pla. Normalment l’anava a fer al carrilet, però vaig recordar el camí de Sant Jaume i el vaig prendre en sentit Medinyà. Han arreglat tres passos complicats passat Sarrià i ja no cal tocar per a res la carretera, cosa que evita possibles incidents. Quan duia una mitja horeta vaig fer mitja volta i a desfer per tornar a casa i tenir temps per fer-hi quatre coses.

Les previsions deien que hi hauria una baixada de temperatures, però el dimarts al migdia encara no havia arribat, potser estiguin errats i continuï aquest preciós i calorós estiu que estem aguantant. Vaig decidir fer sortida curta, per no acabar massa cansat, pujada per la Decsa, baixada a Sant Daniel per la terrera, pujada cap a Sant Miquel, a l’esquerra passat Can Mistaire i avall a trobar el pont de la variant, passant pel corriol de la línia on vaig fotrem una nata, res d’important, només constatar que per molt que la pota pesi i la calor mati, un no es pot anar arrossegant com un llimac. Per acabar creuo la variant i de nou avall per la Decsa. Demà hauria de prendrem el migdia lliure per encarar el trèvol amb dos dies de descans, però ja veurem.

I tant si he vist que el dia s’aixeca amb núvols arreu i temperatures raonablement baixes, per sota els 25 graus, així que decideixo anar a fer un tomb. En Tapi em passa un track, que va fer ahir molt ben acompanyat, que recorre l’altre banda del golf. L’acostament inicial és ell mateix que les rutes que he fet per Sarrià, però en comptes d’anar cap a la dreta vaig a buscar el local on hi havia “Apaga la Tele”, desconec si encara hi son. Un cop aquí el recorregut tira cap a Sant Medir combinant pista, camí i corriol, fins i tot un tallafocs i tot. Un cop aquí a fer mitja volta anat a buscar el pont de l’autopista per allà Germans Sabat, passant per un bon tallafocs de baixada, i tancar el bucle en arribar altre cop a l’ATV. Un recorregut molt interessant i al que se li pot treure molt més suc, sense descartar res.

Avui dijous descanso si o si, al treballar seguit per poder anar a recollir el bitxo al cole, no tinc marge per perdre el cap i podré descansar una mica les cames per divendres, que me n’espera una de bona.

Capítol 2 de la CCC: El material.

Avui us descriuré el material que duré a l’aventura alpina d’aquí un parell de setmanes.

Darrerament la majoria de curses esta introduint un mínim de material obligatori, sobretot en les de llarga distància, això si, l’exigència per part de la organització no sol ser el punt més destacat, però amb la meva experiència en curses a l’altre banda de la frontera, em fa pensar que a la CCC la cosa serà escrupolosa.

Hi ha un material obligatori composat per telèfon mòbil, got, contenidor d’1litre, 2 frontals amb piles de recanvi, manta tèrmica, xiulet, bena elàstica, reserva alimentària, jaqueta amb caputxa, cames tapades (pantalon llarg o pirata + mitjons), gorra o tubular, segona capa tèrmica, gorro, guants impermeable  i sobre pantalon impermeable, i per motius duaners la documentació, i d’altre de recomanat, en el meu cas us passo imatges del que duré.

Gorra
Tubular
Interior
Intrèkkids
Calçotets
Malles
Mitjons
Vambes
Rellotge
Bossa
Bastons
Paravents
Guants
Jaqueta
Tèrmica
Pantalons
Got
Manta
Xiulet
Bidó
Frontal
Frontal
Bena
Gorro
Barreta
Llamins
Carnet
Llicència
Calers
Telèfon



A la propera ja us explicaré com ha anat el Trèvol de Núria, espero que el temps acompanyi i pugui gaudir d'una ruta espectacular.

Salut i canya!!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada