divendres, 1 d’agost del 2014

Amb el xip a Chamonix...

Bon dia,

Després de la sortida de dimarts al Montseny, el més recomanable era descansar el dimecres al migdia, em va costar, però vaig aprofitar per anar a xafardejar per canviar el tancat del pati de casa, no és el mateix que anar a fer una volta per les Gavarres, però no només de córrer es viu.

El dijous, aprofitant que havia d'entrar a treballar més tard, vaig fer una sortida més llarga del normal. Em vaig decidir a fer una cosa una mica freak, anar buscant tots els llocs per on es pot creuar la variant a peu fins que toqués fer mitja volta per dutxar-me, menjar i anar a treballar.

Per començar pujadeta cap a la DECSA i creuar el pont de Campdora (1), vaig seguir pel camí de la dreta, i vaig anar a buscar el túnel que creua la variant prop del pont del camí de Sant Miquel (2), vaig continuar pel camí de pujada a Sant Miquel, tot creuan per sota el viaducte (3), un cop a Can Lliure agafo el camí de cala Ferriola i baixo per creuar per sobre un dels túnels, allà on hi ha una casa (4), vaig continuar fins a Sant Daniel i segueixo cap a la font del Ferro, em desvio pel camí de la riera de l'Onofre i torno a creuar el viaducte (5), pujo pel corriol que hi ha just després i vaig a buscar el camí dels Àngels, creuant de nou el viaducte (6), passo per sota el petit túnel del camí dels Àngels (7) i segueixo camí amunt fins al final del segon corriol, on agafo la pista i trenco a la dreta per creuar de nou per sobre un dels túnels (8), segueixo pel camí que em portaria a la plaça de les Sardanes i a la meitat trenco a l'esquerre per anar cap a la font del Lleons, abans d'arribar-hi creu un altre viaducte (9), al arribar a la font dels Lleons ja és hora de fer mitja volta i tot anant cap a Can Sirvent faig el darrer creuament, de nou pel viaducte (10). Passo per la font d'en Fita, agafo la drecera que em porta a la carretera que duu al cementiri de Sant Daniel, pujo pel corriol de la Terrera que em porta a Torre Bonica i torno cap a casa content, tot i el cansat, pel corriol de la DECSA. Ha estat divertit, però encara es pot millorar amb una mica més de temps.

El divendres el cos reclama una mica de descans, així que faig una sortida curta d'exploració. Un corriol que hi ha per la muntanya just al darrera de casa, pujant per la pedrera d'en Rubau. Aprofito per practicar amb els pals, puc, i he, de millorar molt. El corriol és bonic, però està força impracticable i porta directament al de la DECSA, ja veurem si l'usaré gaires vegades.

Aquesta setmana han publicat els dorsals de l'UTMB, com ja sabeu aquest any participo a la CCC i ho faré amb el número 5.134, queden quatre setmanes justes, però ja voldria ser-hi.


Dorsals UTMB
Font: Facebook UTMB

La setmana vinent més, o potser cau alguna coseta aquest cap de setmana, ja veurem.

Salut i muntanya!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada