dimecres, 6 d’agost del 2014

Continuant avançant cap a Cham...


Bon dia,

Després de la sortida curta de divendres, que va acabar anant bé, arribava un cap de setmana una mica atapeït, on es veia difícil trobar un forat per sortir. Al final ho vaig fer dissabte just després de dinar, allà tres quarts de quatre.

Com que hem pujat a passar mig cap de setmana a Palau-verdera a la muntanya de Verdera falta gent. Amb les presses del divendres, veig que no duc samarreta i vaig amb motxilla, això vol dir un màxim d’hora i mitja abans no em destrossi el fregament amb la pell.

Surto amunt pel camí de Sant Onofre, pals en ma practicant la tècnica, això costarà, però les ganes de millorar hi son. Sembla que he anat prou bé, segueixo fins a Mas Ventós i enfilo cap a Coll de Mosquit, arribo el Castell i els núvols em diuen que mitja volta rabent o m’enganxarà un ruixat de dos parells de collons, jo volia fer carena, però avui no és el dia. La tornada avall fins a Sant Pere de Rodes, Santa Elena, altre vegada Mas Ventós, fent una mica de volta extra i tornada per Sant Onofre. A la baixada final em trobo en Marc, la fem petar i arribo just a casa per a veure com el cel s’esberla mentre em trec la suor a la dutxa. Bona sortida per un entorn on m’hi perdria hores i hores.

El diumenge teníem dinar, però la cosa es complica per un incident de l’àvia i el que havia de ser una celebració familiar acaba sent una cosa ben diferent, en família però gens divertida. Resultat, començament de setmana pendent de la “vieja” i sortidetes condicionades.

Per començar dilluns impossible, un parell de dies de descans no fan mal a ningú. El dimarts m’ho arreglo per escapar-me una estona al migdia, això si, amb el coet al cul. Una pujada ràpida pel camí de la Decsa i una baixada per Campdorà, avui sense motxilla, pals, ni samarreta, mitja horeta mal comptada no acumula massa. Ahir dimecres una altre sortida ràpida, aquesta vegada cap a Sarrià, ara si “full equipped”, allargo una mica el corriol que ja coneixia i n’investigo un de nou, però he de tenir més temps, que això hauria de donar per mes, però com que avui no tinc temps deixem-ho per un altre dia.

El que queda de setmana compto poder allargar una mica les sortides, i tenir un forat el cap de setmana per fer una bona tirada, que la CCC està al tombant de la cantonada i cal acabar d’ajustar el motor.

Salut i pirotècnia!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada