dimecres, 7 de novembre del 2012

Fotos #Transgavarres

Bon dia,

Aquí teniu unes quantes fotos seleccionades de la darrera cursa.

894 el meu número...
(Foto Sílvia)
Esperant la sortida a Palamós...
A punt per la sortida...
Puig d'Arques, a mitja cursa el punt més alt...
L'arribada 
(Foto Oriol Batista)
Arribada #fail...
(Foto Sílvia)
Arribada d'en Peio i en Josep...
(Foto Sílvia)
Recuperant forces...
(Foto Sílvia)
Foto d'equip amb en Pere, en Peio i en Josep...
(Foto Sílvia)
L'equip amb el grup de suport...
(Foto Antònia)
Arribada de Jordi Serra, primer classificat..
(Foto Sílvia)
En Pere arribant després de fer la cursa de 24 quilòmetres...
(Foto Tapi Carreras)
Arribada d'en Cesc...
(Foto Tapi Carreras)
En Txema completant la seva primera cursa de Muntanya, FELICITATS!!!
(Foto Tapi Carreras)

Ara a per la Ratafia!!!!!!

Salut i amunt!!!!!



2 comentaris:

  1. Ei! ara veig que vas poder fer servir fotos meves i hi has posat el meu nom!! quina il·lusió! (Tapi)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei nano,

      Sempre que poso alguna foto, que no és meva, hi faig constar qui és l'artista, les estadístiques diuen que no tinc massa èxit com a blocaire, però qui les fa es mereix el reconeixement i els que ho llegeixen la informació.

      Ens anem veient...

      Elimina