dilluns, 26 de novembre del 2012

Be a #Rebel3 one...


Bon dia de nou,

Tranquils i tranquil·les, no m’he trastocat i ho he engegat tot. Simplement faig esment a la bicicleta, que durant unes setmanes es convertirà en la meva amiga d’entrenament. Normalment entreno sol, però a partir de dilluns m’acompanya la meva Rebel 3, més que acompanyar-me, la munto, espero que no hi hagi algun eixelebrat o alguna beneitona que es pensi una altre cosa. Doncs això que aquesta setmana toca agafar la bicicleta per provar una cosa nova, ara us explico com m’ha anat.

El resum és el següent:
7 sortides, 5 en bici i 2 a peu.
177 km, 140 en bici i 37 a peu.
12,5 h, 8,5 en bici i 4 a peu.
4100 D+, 2800 en bici i 1300 a peu.

Durant la setmana les sortides han estat curtes, quatre pujades en bicicleta a Sant Miquel amb un màxim de 18 km, fent diferents recorreguts, i una sortida curta nocturna amb els intrèkkids per les Gavarres.

El cap de setmana dues sortides llargues, primer la de dissabte, 70 quilòmetres, 22 anant a treballar i 48 tornant cap a casa, amb pujada als àngels en bici inclosa. Destacar que em va quedar l’espineta pendent de no poder participar a la Marató Pirata de Montserrat, tot i això vaig poder-la seguir per Twitter i consumir-me d’enveja...jejejeje

Per tancar la setmana, el diumenge una sortida a peu matinal de 26 quilòmetres per les Gavarres, arribant a Juià, i passant per Celrà i les mines del nen Jesús.

Molt content amb el canvi, les cames més descansades, tot i l’increment d’hores i quilometratge de cares a l’Ardenya.

De cares a la setmana vinent, la intenció és aproximadament fer el mateix, però apretant una mica més en la cursa a peu el cap de setmana, així la setmana de l’Ardenya, que estaré de viatge per feina, podré “descansar”.

Això és tot.

Salut i llibertat!!!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada