dilluns, 7 d’abril del 2014

Curses: Astrid 21 (curta)

Bon dia amics i amigues,

Aquesta setmana ha estat de descans obligat, per sort no ha estat per culpa de les lesions, en aquest cas hem anat una mica enfeinats per casa amb un imminent trasllat. El primer és el primer i sense sortir a córrer també es pot viure, encara que fent-ho es passa més bé. ;-)

Així doncs després de la sortida de diumenge amb en Tapi no vaig fer res fins al dissabte següent, dia en que per un costat vaig fer una sortida molt curta en bicicleta, per anar de la casa actual a la nova, del Barri Vell de Girona al de Pont Major, quatre quilòmetres mal comptats sense cap mena de desnivell, em va servir per escalfar una mica. +info. La tornada corrent, un recorregut més directe de 3 quilòmetres, també planers, sense cap mena de desnivell. Poca cosa, però em vaig espolsar una mica les ganes de fer alguna cosa més que pujar i baixar paquets. +info

El diumenge cursa, en principi havia de sortir a fer una volta, però aprofitant que es feia una cursa a Girona mateix, m’hi vaig apuntar. Es tracta de la cursa que organitza Astrid 21, una associació que treballa en el món dels discapacitats psíquics, que millor doncs que fer una mica d’exercici i col·laborar per tirar endavant projectes interessants.

Em vaig llevar d’hora per fer un parell d’encàrrecs i vaig aprofitar per anar a buscar el dorsal, vaig tornar a casa i a les vuit en sortia per anar cap a la Montjuïc, punt de partida de la cursa, aprofitant per fer una mica de volta a tall d’entrenament. Sortint de casa vaig enfilar cap a Sant Daniel, recta amunt sentit camí dels Àngels, sense agafar-lo per continuar fins a la font del Ferro, vaig seguir cap a la terrera i el corriol que puja a Torre Bonica, per acabar vaig resseguir els darrers dos quilòmetres de la cursa, una pujadeta mig corriol mig asfalt fins a Montjuïc. 6km 210D+. +info

Vaig arribar mitja horeta abans de la sortida, temps per saludar quatre coneguts i trobar-nos amb els Intrèkkids. Avui en Josep i en Tapi corren la de 20km i en Pere i jo fem la de 10. A les nou i pocs minuts començava la cursa. Sortim tots junts, fa baixada i la gent apreta, en Tapi surt ràpid, en Josep, en Pere i jo més tranquils, amb en Pere anem fent-la petar serà el que farem avui, parlar molt i gaudir de la cursa.

Enfilem la primera pujada i la cosa canvia, els que apretaven afluixen, els que ens ho agafàvem amb calma mantenim el ritme i anem avançant gent. Una mica de corriol tots en fila i molta calma, continuem xerrant. Toca baixar, primer fins a Torre Bonica i després fins al pont que creua la variant, més xerrera, un cop passat es separen les dues curses, els de la curta a la dreta i els altres a l’esquerre. Amb en Pere seguim amunt i ara toca pujadeta maca, baixem ritme i anem fent amunt fins a trobar el corriol de la font Martina, aquí no es xerra gaire per no dir gens ni mica, sembla un altre tant i tant obert. En arribar a la font veig que han arreglat un altre tall, per on venen els de la llarga, hauré d’investigar un dia d’aquests. Seguim amunt cap a Sant Miquel, el terreny millora així que reprenem conversa, quan arribem al trencant del corriol que duu a la zona de picnic ens el saltem i seguim per buscar la pista i pujar a Sant Miquel per Celrà. Coronem i cap a la zona de picnic a per el primer avituallament, una mica de veure, una mica de menjar i gas. Agafem el corriol que baixa, en Pere marca el ritme, molt bon ritme, un cop al creuament pujada dura per pista cap a Cala Farriola. Un cop passada la casa, trenquem a la dreta i anem a buscar la pista que baixa cap a la cadena del començament del camí a Sant Miquel, anem xerrant sense forçar massa. En arribar al pont trobem el segon avituallament, una mica de mam i gas. Finalment anem a buscar la pujada a Torre Bonica per la terrera i a repetir el recorregut del principi. Com ja sabíem amb en Pere, han estat una mica més de 10 quilòmetres, 11,6 amb 520D+. Amb una mica més d’una hora i 5 minuts. +info.

Acaben de penjar les fotos i he sortit en una a mig camí, he quedat desenfocat, espero no haver espatllat la càmera.
Arrancaré el vol???
Foto: Astrid 21
Felicitar a tots els corredors i corredores, voluntaris i organització, avui el més important és col·laborar, el resultat és el de menys.

En Josep arribarà en 2 horetes justes a la llarga i en Tapi en 2:08, molt bé tots dos!!! I en Pere sembla que es recupera bé de la lesió al taló, bona cursa!!!

Per acabar la setmana una baixada ràpida cap a casa que toca continuar movent caixes, dos quilòmetres de no res.

La setmana vinent cap a Palma de Mallorca per feina, a veure si puc anar a fer un tomb.

Salut gas i amunt!!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada