dissabte, 12 d’abril del 2014

Paquet amunt paquet avall


Bon dia,

Aquesta setmana  he acabat de prendre una decisió que fa un parell de setmanes llargues que em rondava pel cap i he anat posposant per veure si d’alguna manera podia evitar-ho, descarto la meva participació a les 24 hores del Cap de Creus. La raó, molt fàcil, ens traslladem de casa i aprofitarem la Setmana Santa per acabar de deixar-ho tot a punt. Portem més d’un mes fent paquets, traslladant-los, fent-li un rentat de cara a la nova casa i encara queda una feinada. Així que si algú li interessa participar-hi, contacti, em passi les dades i li passo el meu dorsal, pels diners no us preocupeu, ja ho arreglarem amb una cerveseta.

Pel que fa a la setmana, dilluns agafava un avió cap a Palma de Mallorca, una sortida per feina, així que tocava carregar les vambes a la bossa i fer malabarismes per poder entrenar una miqueta. Qui no hagi viatjat per feina no sabrà el que es perd, en el meu cas, et recullen abans de les set del matí a l’hotel i t’hi tornen a les vuit tocades, moment en el que si encara tens esma pots canviar-te i anar a voltar-la.

Vaig agafar-me l’hotel, una pensió petitona a la zona d’Armadans, prop del Castell de Bellver, així que el mateix dilluns a quarts de nou del vespre sortia amb el frontal per anar a fer una volteta pels voltants del castell. Per qui no hi hagi estat, es tracta d’un castell situat al punt més alt d’un turó, amb tot de camins i caminets al voltant. Ja hi havia anat alguna altre vagada, així que vaig anar improvisant sobre la marxa. Va ser una sortida curta uns sis quilòmetres amb una mica e puja i baixa (160D+), amb un bon tram d’escales i tot. +info

El dimarts encara vaig anar una mica més tard, però tenia ganes de fer algun quilòmetre més, aquesta vegada vaig decidir d’anar a fer un tomb pel passeig marítim, així no havia de carregar ni llum ni aigua, l’altre opció era fer una incursió a la Serra de Na Burguesa, però el track que duia era de quasi 30 quilòmetres i se m’hagués fet molt tard. Em vaig anar engrescant i vaig acabar fent una horeta justa a bon ritme en la que van sortir quasi 14 quilòmetres, desnivell pràcticament 0, anant de menys a més. +info
Recompensa després de l'esforç
Per tancar la setmana, el divendres varem sortir a fer un tomb amb la Sílvia. El cap de setmana que varem estar a Xerta, amb l’emoció del moment em va dir que l’any vinent m’acompanyaria el primer dia de cursa, jo m’hi vaig agafar amb força i li he traçat un programa d’entrenaments per assolir el seu objectiu, córrer els 23 quilòmetres de la Nocturneta 2015. Tenim quasi un any per endavant, però cal començar poc a poc, que entre l’embaràs i el part, portava quasi un any sense poder sortir a córrer. Primera sortida 3 quilòmetres per la Devesa i el marge esquerre del Ter, el més destacable va ser trobar-nos un grup de tres senglars petitons als que varem espantar. +info

Per ara això és tot, espero aquest diumenge poder fer una sortida llarga per les Gavarres abans de continuar amb la mudança.

Salut i paquets!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada