dijous, 3 de gener del 2013

Petits canvis...

Bon dia a totes i tots,

Sempre diuen que l'arribada d'un nou any implica algun canvi, en el meu cas, he decidit canviar el títol d'aquest bloc "Carles, un corredor de muntanya" es converteix en "Quilòmetres, desnivell i birres", per abreujar "Kms, D+ i birres".

El perquè, com diria l'Ovidi "perquè vull". La muntanya continua sent el meu pati d'escola, el meu lloc d'esbarjo predilecte, bàsicament la volto per les Gavarres i la Serra de Verdera (o de Rodes), però sempre tinc al cap fer més quilòmetres, pujar més amunt i recuperar forces de la millor manera en arribar de nou a casa, és per això que faig aquest canvi. Us parlo de quilòmetres desnivells i birres, més que de les muntanyes, que hi son, però cadascú ha de descobrir-les per si mateix.

Apa, ja us aniré explicant les meves peripècies.

Salut i endavant!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada