dimecres, 30 de gener del 2013

M’ajudes???


Bon dia amics i amigues,

Avui us demano la vostra ajuda, necessito la vostra opinió.
El mes de juny hi ha tres curses a les que m’agradaria participar, però només ho faré a una d’elles.
Us les presento:
VCT: Volta Cerdanya Trail.
Cursa de 85 quilòmetres i 4.500 metres de desnivell positiu, per la Cerdanya.
UTE: Ultra Trail de l’Emmona.
Cursa de 106 quilòmetres i 8.300 metres de desnivell positiu, pel Ripollès.
UMA: Ultra Mític Andorra.
Cursa de 112 quilòmetres i 9.700 metres de desnivell positiu, per les muntanyes andorranes.


Tinc dubtes raonables sobre quina d’elles fer.
En un principi volia fer la VCT, però a hores d’ara considero que ja no és un repte, doncs tot i la seva dificultat, és una fita que considero assolible per a mi. Tot i això el fet de voltar per les muntanyes de la Cerdanya i la proximitat amb Girona fan que rondi pel cap.
Després vaig pensar en la UMA, un veritable repte, tant en quilometratge, com en distància, te algun inconvenient com ara que comença el divendres al vespre i s’ha d’anar fins a Andorra, que implica demanar un dia de vacances.
Però darrerament l’UT Emmona torna a rondar pel meu cap, prop de casa, sortida en dissabte, pujada a cims molt importants de les comarques gironines.
Res, que tinc un embolic al cap tant gran que us demano la vostra ajuda per acabar-me de decidir.
Em podeu donar les vostres opinions comentant aquest post, al meu correu, amb un missatge a Twitter amb @carlesmoreta o al facebook.

Gràcies a totes i tots per endavant...

Apa doncs salut i amunt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada