dijous, 20 de desembre del 2012

Temporada 2013


Hola de nou,

Encara no ha acabat l’any, moltes curses son lluny, però ja tinc perfilada la temporada 2013, no està confirmada, perquè hi ha algunes curses en les que vull participar que van per sorteig i el resultat del mateix no està a les meves mans, segur que en sortirà alguna a darrera hora en la que voldré participar, però cal compaginar la feina, ja tinc el calendari laboral del 2013, un de cada tres dissabtes treballo al matí, i això influeix a l’hora de quadrar-ho tot, la família, també he reservat uns 15 dies per fer vacances amb la Sílvia, quina paciència que ha de tenir per aguantar-me, els entrenaments i, com no, la recuperació.

No m’entretinc més, aquí ho teniu...

20 de gener de 2013
Modalitat Passió de la RomeuFontaine, és una cursa de 40 quilòmetres amb uns 1800 D+, que si les condicions meteorològiques acompanyen serà sobre neu.
24 de febrer de 2013
Cursa de raquetes de neu a la Vall de Núria, primera experiència en aquest esport, a veure com em va.
17 de març de 2013
Cursa de raquetes de neu a Vallter, dues tasses
30 de març de 2013
24 hores del Cap de Creus, repetint la primera ultra que vaig fer, aquesta vegada si tot va bé acompanyat d’en Peio.
20 d’abril de 2013
Girona - Palau-saverdera, repte personal, resseguir el camí de Sant Jaume des de Girona fins a Palau-saverdera a peu i sense suport extern, quina millor manera de celebrar l’aniversari?
11 de maig de 2013
Transvulcania, ultra trail a l’illa de La Palma, una cursa que el 2012 vaig seguir i al 2013 hi participaré. A veure si acompanya el clima i puc gaudir-la al màxim.
26 de maig de 2013
Zegama, la marató de muntanya de les maratons de muntanya, primera cursa per sorteig que hi ha al calendari, a veure si aquest any hi ha sort.
21 de juny de 2013
Andorra Ultra Mític, una bogeria de 112 km amb 9.700 D+, acabant de quadrar-ho tot per poder-hi participar. Fins ara és el repte més gran que m’he plantejat seriosament.
Agost de 2013
Ruta Cavalls del Vent, el 2012 va caure la Carros de Foc i pel 2013 amb els Intrèkkids ens hem marcat com a repte fer la travessa Cavalls en un cap de setmana.
Setembre de 2013
Ultra Cavalls del Vent, el 2012 problemes amb el material, fruit d’un temps complicat, em van impedir d’acabar-la, el 2013 intentaré acabar-la si el sorteig m’és favorable.
Novembre 2013
Cursa de la Ratafia, organitzada per gent molt propera, serà un plaer participar-hi, ve sigui com a corredor o fent el que faci falta.
Desembre 2013
Marató de l’Ardenya, la millor cursa per tancar l’any, la gent de Matxacuca organitzen una festassa de trail running, modalitat ja veurem amb que ens sorprenen.

Amb els Intrèkkids hi ha molts números d'anar a fer la Pica d'Estats, però encara no hi ha res en ferm.
Una cursa que intentaré no perdre’m és la Marató Pirata de Montserrat, a veure si puc combinar-la amb tota la teca que hi ha per aquí.

Aviat la valoració del 2012, però encara queden dues setmanes de canya.

Salut, torrons i porrons...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada