dissabte, 6 d’octubre del 2012

Material: Asics Gel Trail Sensor 5


Bon dia a totes i tots,

Nova entrega sobre material, aquesta vegada toca parlar de bambes, us presento la meva darrera adquisició, les Asics Gel Trail Sensor 5.

Algunes dades tècniques, :

Impact Guidance System (I.G.S.®), sistema que permet córrer de manera molt natural, la bamba s’adapta al peu.
GEL® al taló, incrementa l’esmorteïment.
Mitja sola Solyte®, molt lleugera, aporta gran esmorteïment, millora l’impuls i incrementa la durabilitat.
Full Lenght Trail Sensor System, sistema que permet que l’entre sola es desencaixi per millorar la tracció.
Rock Protection Plate, protecció contra pedres.
Inner Lock Lacing System, llaçada asimètrica, millora l’ajustament i l’estabilitat.
Sistema Trusstic®, és una peça que evita la torsió i millora l’estabilitat.


A mig entrenament per la Cavalls, trobareu la crònica en un altre post, vaig adonar-me que les bambes de Trail que tenia amb menys quilometratge estaven massa gastades de sola pel meu gust. Per un costat tenia les S-Lab4 que amb poc més de 500 quilòmetres semblen ideals per una cursa ràpida en asfalt, i per una altre les Trabuco, amb quasi 600 ja començaven a perdre algun taco. Amb aquest panorama em vaig encaminar cap a Esports Nabes de Girona a veure què m’aconsellaven.

Allí em vaig trobar en Marc Pinsach, el nano és un crack, hi havia parlat alguna vegada a la botiga, encara que normalment m’atenia en Toti Bes, però aquesta vegada estava de “vacances” acabant de preparar-se per l’UTMB, on va assolir una notable tretzena posició, em va ensenyar unes quantes diferents, però finalment em vaig decidir per aquestes.
Estava molt content amb les Trabuco i les vaig veure tant semblants de forma i el peu es va adaptar tant bé que no ho vaig dubtar en cap moment, del preu millor no parlar-ne és el que té anar amb bon material, però el cos ho agraeix.

Abans de Cavalls vaig tenir temps de fer tres o quatre sortides per Gavarres, és molt important provar el material abans d’una cursa, em van semblar molt estables, ja m’ho havien comentat, amb força esmorteïment, molt important en curses llargues per no carregar més del compte, però tot i això el terreny estava en molt bones condicions i era molt conegut per a mi, a Cavalls ja veurem que passa.

He de reconèixer que la prova va ser dura, i se’n van sortir amb molt bona nota.
Tot i que no estan pensades per terreny molt mullat i menys fangós, la gran estabilitat i ajustament al peu, i suposo que una mica de perícia per part meva i córrer amb pals, em van ajudar a tenir només una caiguda, en prou feines vaig posar el cul a terra, tot i que les patinades eren constants, sempre aconseguia d’una manera o altre mantenir la verticalitat.

En els 28 quilòmetres no vaig notar cap molèstia, encara que, com sempre, tenia els laterals interns dels peus tocats, no em va provocar cap butllofa, tot i passar-me quasi cinc hores amb els peus en remull, plens de pedretes, sorra, branquillons i fulles. De fet en arribar a casa després de treure’ls el fang a cop de mànega, els va tocar passar-se un parell d’hores donant voltes a la rentadora, ara estan com noves.

Una bona elecció, espero que es portin igual de bé en la següent cursa, en aquest cas la Transgavarres, tot i que alguna sortida pel Pirineu caurà amb elles.

Això és tot per avui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada