dilluns, 22 de desembre del 2014

Variant una mica i Rocacorba amb el Trail Running Girona

Bon dia,

Una setmana per posar en ordre l’any i continuar acumulant metres i experiències.

Per començar el dilluns la sortida en planer de la setmana, no és que m’apassioni, però poc a poc un va entenent que tot suma, i que només acumulant quilòmetres no es millora, també cal forçar una mica la màquina i apretar les dents. Vaig sortir de casa al vespre, enfilant cap a Pedret, d’aquí a la Devesa, pont de Fontajau, Sarrià, pont de l’Aigua i a casa. Pim.

Dimarts tenia el migdia per anar a fer la volta i les ganes eren de pujar a Sant Miquel i així ho vaig fer. Corriol de la Decsa,creuo la variant i enfilo cap al tallafocs, on m’hi trobo un altre que avui tenia ganes de suar, segueixo amunt fins a trobar el camí que porta a la pista de Celrà, aquí ja faig mitja volta i cap al castell. Per baixar corriol clàssic, font Martina i corriol per anar a la pista. Pujada paral·lela a la variant, Torre Bonica i corriol de la Decsa. Pim, pam.

Saltem a dijous, que dimecres tenia un dinaret, per canviar una mica me’n vaig cap a l’altre banda, una sortida per Sarrià de Dalt i Sant Medir. Per començar acostament fins a l’escola Montserrat, anar a buscar la riera d’en Xuclà, tallafocs de Sant Medir amunt, volta tornant a baixar a la riera i resseguint-la, tornant a empalmar amb el tallafocs de baixada, pas pel costat del salt del Timbarro, creuo de la riera pel dret i avall cap a casa. Pim, pam, pum.

Per tancar la setmana el diumenge primera activitat del Trail Running Girona, una sortida resseguint la cursa de muntanya de Rocacorba de 20km. Érem una trentena llarga, moltes cares conegudes i molta pota solta. Es van fer dos grups, em vaig quedar tancant el segon grup fent-la petar amb en Pere al tran tran. Recorregut impressionant, la feina de Klassmark netejant i creant corriols és espectacular, no us el detallaré perquè heu de veure’l i tastar-lo vosaltres mateixos, només un apunt el corriol de pujada carenant no té preu.
 
Tota la colla...
Foto: Trail Running Girona

Això és Rocacorba
Foto: Trail Running Girona

Run, run, run...
Foto: Trail Running Girona

La setmana vinent més.


Salut i muntanya!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada