dimecres, 31 de desembre del 2014

Apretant cap als 3.000

Bon dia,

Aquesta ha estat una setmana amb més teca de l'esperat, amb la temporada de curses finiquitada, tocava un petit descans, però adonar-me que em trobava a menys de 100 quilòmetres dels 3.000 ha estat una motivació per apretar fort cap a aquest objectiu.

Per començar el dilluns descans, ja és un clàssic, després de la rostida llarga del cap de setmana al meu cos se li posa molt bé un dia de descans.

Dimarts sortida al migdia cap al castell de Sant Julià, tenia ganes de provar de pujada el corriol de baixada que havia fet la darrera vegada que havia estat per la zona i val a dir que paga la pena. Un cop a dalt vaig estar investigant diferents camins per fer variacions per la banda de Medinyà, una jornada ben aprofitada. I al vespre nocturna amb els Intrèkkids, aquesta vegada acompanyat d'en Jordi, en Peio i en Tapi, varem fer un camí de les dones, empalmant amb un corriol de línia elèctrica nou de trinca, baixant cap a polvorins on varem fer un altre corriol cortesia d'en Tapi, i per acabar-ho d'adobar una pujadeta al pirulí, una bona sortida amb la millor de les companyies.

Dimecres al migdia una sortideta Sarrià de dalt enllà, continuant amb les proves per trobar una ruta de mitja distància, entre 20 i 25 quilòmetres, totalment circular ideal per un dissabte o diumenge al matí. De moment tinc enllaçats uns 15 o 16 quilòmetres, però aviat tindré la ruta totalment embastada.

Dijous descans absolut, com no podia ser d'una altre manera el dia de Nadal cada ovella al seu corral, això si amb la muntanya ben a prop.

El divendres a cremar torrons, neules, cava i part dels excessos habituals aquestes dates. Sortida des de Palau-saverdera amunt cap a Sant Onofre, pla mentider fins a Mas Ventós, pujada al castell de Sant Salvador pel coll de Mosquit, baixada cap a Sant Pere, Santa Elena, cap a Pau pel camí de les Penyes i planer de Pau a Palau, amb pas final pel camí de la Roja, constatant que la gorga de la Timba porta prou aigua com per fer.hi una remullada de peus. En acabat encara hi havia ganes de gresca i unes boníssimes sensacions.

El dissabte al matí passejada en família per resseguir el recorregut del que serà la primera Marxa Popular Balcó de l'Empordà que es farà a Palau-saverdera el proper dissabte 31 de gener coincidint amb la festa major. Es tracta d'un recorregut circular per la muntanya de Verdera amb sortida i arribada a la font de Dalt i que passa per Sant Onofre i el Mas Ventós, un recorregut de 6 quilòmetres per fer en família, tal i com varem fer amb la Sílvia i el bitxo, o per cremar la carbonilla si el que es vol és fer-lo gas a fons, no en va el desnivell positiu és de 360 metres. No us ho podeu perdre.
Cartell de la marxa.
Font: Ajuntament de Palau-saverdera
I per tancar la setmana, el diumenge un volta llarga per la república de la Tramuntana, nom encertat tenint en compte el fort vent que vaig gaudir tota la jornada. Per començar vaig estar provant un camí que porta del de Sant Onofre a Bellavista, vaig tenir més problemes dels previstos i hi vaig invertir força més de l'esperat, però al final me'n vaig sortir, un cop a Bellavista, cap a Mas Fumats, creuant-lo per dalt i anant a buscar el corriol que porta a la carretera de Roses a Cadaqués, a mig camí vaig desviar-me per trobar una ruta més directe, un altre vegada em vaig embolicar més del que tocava. Un cop a baix vaig anar a buscar el rec del Mas dels Arbres fins al fons de tot, vaig decidir pujar a l'encreuament de la carretera de Cadaqués que porta a la base del Pení, feia temps que no hi passava i el corriol està molt embardissat, les meves cames varen acabar ensangonades pels talls de les romegueres. Un cop a la carretera, vaig dirigir-me cap al coll de Sant Genís per un tram de puja i baixa molt bonic, un cop al coll el vent em va forçar a baixar cap a la Selva de Mar, volia fer la carena fins al castell però a vegades cal ser prudent. Un cop a la Selva de Mar, amunt cap a Sant Pere de Rodes, seguint cap a Santa Elena, Mas Ventós, Sant Onofre i avall.

Al final una setmana amb més de 80 quilòmetres i 3.000 D+, que em deixa a poc més de 20km dels 3.000, i tres dies per endavant.

Salut i reptes!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada