dilluns, 27 d’octubre del 2014

Diferents investigacions...

Bon dia,

Aquesta ha estat una setmana desigual, d’entrada després d’un cap de setmana de descans, no massa habitual, el dilluns al migdia ens en varem anar a fer una volta amb la Sílvia. Varem sortir en direcció al camí de la Decsa a Campdorà, un cop a dalt, varem enfilar cap al nucli de Campdorà, passant per l’església i el castell, per acabar arribant al pla i enfilar cap a Pont Major passant paral·lels al Ter.

El dimarts varem programar una sortida nocturna amb els Intrèkkids per realitzar el recorregut de 18km de la CMG, vam ser quatre, en Josep, l’Oriol, en Peio i jo. Sortint del Cul del Món, varem enfilar cap a la Riera de l’Onofre i el seu famós mur final que ens va portar als peus de Puig Estela, baixada fins a Can Lliure per tornar a pujar, aquesta vegada cap a Sant Miquel. El següent tram ens encaminava a les mines del nen Jesús, d’aquí a la pista de Celrà on en Josep es va desviar per qüestions horàries, de la pista varem anar a trobar el camí de Puig Estela a la carretera dels Àngels i d’aquí cap avall per tancar el circuit. Una molt bona sortida amb millor companyia.

Salt del Timbarro
Foto: Internet
Per tancar la setmana el dimecres vaig anar a fer noves exploracions per  la zona de Sant Medir i Can Catofa. El més destacat vaig acostar-me a veure el Salt del Timbarro, fent un petit desviament, un pas alternatiu al tallafoc, que em va portar per una zona edificada i amb espai de picnic inclòs, no se si públic o privat, i per acabar una visita a la font del molí d’en Xuclà, del que destacaria el seu gust fèrric.

Tant dijous com divendres vaig fer descans, un dia previst i l’altre inesperat, coincidint amb el primer divendres de Fires creuar Girona va ser quasi impossible i no em quedava temps per anar a fer la volta.

Dissabte varem fer una petita excursió amb el bitxo, ara que comença a voler caminar una passejada mig en braços mig aguantada per anar de Santa Elena a Sant Pere de Rodes, jugant amb les fulles, les pedretes, formigues  i tot el que es movia.
Amb el bitxo a Sant Pere de Rodes...
Per tancar la setmana sortida llarga diumenge al matí. Com que érem a Palau-saverdera, sortideta per la muntanya de Palau i voltants. Per començar a buscar el camí de la Roja, un cop a la sureda d’en Bach, em desvio del camí i creuo la riera per on puc per tal de trobar un camí alternatiu, me’n surto i acabo arribant a l’antiga Pedrera, on empalmo amb la ruta dels dolmens de Mas Isach. Un cop a Mas Isach, m’encamino cap a Vilajuïga, passant primer per Pau, abans d’arribar al celler Espelt, enfilo amunt cap a unes torres elèctriques.

A partir d’aquí a l’aventura, vull provar de carenar fins a Mas Ventós, per començar una mica de grimpadeta per roques, res de l’altre món, un cop a dalt de tot, es mig intueix un camí que en algun moment hi ha hagut, ple de bardisses, amb les conseqüents esgarrinxades, doncs es va perdent i recuperant. Un cop a l’alçada de Pau, el camí és molt més clar, la presència de cartutxos m’indica que el mantenen els caçadors de la zona. Vaig seguint i tres quilòmetres després de la grimpada inicial em trobo a l’encreuament del camí de la creu Blanca amb el de les Penyes, em decideixo a pujar a Mas Ventós per aquest segon.

Un cop a Mas Ventós, trec el telèfon i comento si baixo o no cap a Palau, com que tinc via lliure, enfilo el coll de Mosquit amunt fins a Sant Salvador de Verdera. Per tancar la ruta baixo cap a Sant Pere de Rodes, segueixo cap a Santa Elena i torno a passar per Mas Ventós, on enganxo la pista cap a Sant Onofre, a mitja baixada em desvio per la ruta de la Fontasia i finalment a casa.

La setmana vinent viatge de feina cap a Valencia, això vol dir visita a Vilamarxant per rodar una mica i acabar d’afinar la pota per la Ratafia. I el cap de setmana tenim la CMG on tinc dues opcions, col·laborar o fer de "pacer" dels Intrèkkids.


Salut i investigacions!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada