dilluns, 14 de maig del 2012

Btt i piscina...


Bona tarda amigues i amics,

Aquesta setmana toca descansar una mica del trail running, no ha estat fàcil, sort d’una petita sessió de running per treure el “mono”, és per això que m’he passat a la bicicleta i la piscina. Aturat no hi se estar pas.

Però abans de començar a explicar com ha anat la setmana d’entrenaments, dir-vos que ja tinc una cursa decidida pel 2013, la Transvulcania. Tota la setmana n’he estat sentint a parlar i fa tant bona pinta que, si estic en condicions l’any vinent no me la vull perdre. I la propera confirmada al calendari, la modalitat Passió de la Kilian’s Classik, un cap de setmana de trail running a Font Romeu, tot esperant el sorteig de la Cavalls del Vent. La que m’estic acabant de pensar és la modalitat VCT de la VCUF que es fa a Puigcerdà a començaments de juny, hi ha algun detall que he d’acabar d’aclarir per confirmar-hi la meva participació.

Un cop fet el petit incís, anem doncs per feina, el dilluns uns 1000 metres per relaxar les cames, és una costum que vull intentar mantenir, doncs va molt i molt bé passar per la piscina després d’una cursa llarga.

El dimarts reprenc el meu idil·li amb la bicicleta, una tiradeta fins a Cassà pel carrilet, una cosa suau per anar agafant rodatge, amb poca pujada. Al final 26 quilòmetres. El dimecres repeteixo, però aquesta vegada pujo fins a Sant Miquel, he de reconèixer que les cames em cremen a cada pedalada quan el terreny puja, tot i que la musculatura ha paït la marató de diumenge, no està acostumada a això de pedalar, però ho aconsegueixo. No faig un gran temps, però del que es tracta és de no perdre la forma.

Més tard, faig l’única sessió de running de la setmana amb la Sílvia, 5 quilòmetres quasi en pla pel Carrilet. El cos em demana apretar, és per això que la Sílvia acaba traient la llengua per culpa meva. La setmana vinent tocarà recuperar tot el temps perdut per les Sant Daniel i les Gavarres .

Arriba dijous i una altre vegada a la piscina, avui estic animat, si està millor a l’aigua que al carrer, la temperatura ronda els 28 graus a l’ombra, al final uns 2000 metres. Poc a poc vaig pujant. Al vespre una mica de futbito per passar-ho bé una estona.

Divendres altre vegada a la piscina, aquesta vegada suau, doncs no tinc temps, al final en surten 1500 metres més.

Dissabte altre vegada bicicleta, aquest cop per anar i tornar de la feina, tota excusa és bona per agafar una mica més de forma. En total 50 quilòmetres pedalant, amb volteta pel bolcà de la Crosa inclosa, poc a poc vaig millorant en aquesta disciplina, el problema el tindré sempre baixant, tantes bufes que m’he fotut fan que m’agradi molt més pujar, i això que costa lo seu. També vaig estar pendent de la Transvulcania, on en Kilian va fer tercer, en Toti seté i en CarletesKoala va patir moltíssim per acabar la cursa, però lo seu té tant o més mèrit.

Un apunt de futbol, res a veure amb el trail, el Girona FC està més a prop de mantenir-se a la segona A, a veure si podrem gaudir un any més de futbol d’alt nivell, el desenllaç en poques setmanes.

La setmana vinent toca tornar a córrer per la muntanya.


Salut i a gaudir de les vistes en arribar al cim...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada