dilluns, 1 de febrer del 2016

Gener 2016: buscant continuïtat.

Bon dia,

S’acaba el mes de gener i arriba el moment de fer un resum a mode de valoració de com ha anat la cosa.

L’objectiu principal d’aquest any és trobar continuïtat en la preparació, una cosa que l’any passat no em va ser possible, i de moment aquest mes crec haver-ho aconseguint, bé tret dels primers dies que coincidien amb festes i em vaig prendre unes mini vacances.

La resta de setmanes he fet quatre sortides els dies laborables, com a mínim una d’aquestes en bicicleta de carretera, per allò de l’entrenament creuat i de conservar una mica el xassís. La durada de les sortides fluctua entre una i dues hores, quan es tracta de córrer, i al voltant de l’horeta i quart quan pedalo, soc novell i he d’agafar el costum poc a poc.

Un fet a destacar és que he decidit acostar-me menys al Montseny, no el deixaré, però anar-hi em suposava fer sortides molt curtes en quilometratge, cosa que crec m’ha penalitzat quan m’he trobat amb llargues tirades de córrer en cursa, sempre hi ha aquells quatre o cinc quilòmetres entre pujada i pujada que se’m fan eterns, en comptes d’això la zona de Farners és fantàstica, combina corriols molt drets amb zones molt corredores.

També, i seguint aquesta estratègia, intentaré fer una sortida, com a mínim, mensual a ritme viu, sense esprémer al màxim, però conscient que m’anirà bé per assolir els reptes que m’he plantejat per aquest any.

Els caps de setmana toca la tirada llarga, de moment sempre per la serra de Verdera, una zona que em te el cor robat, perquè mai te l’acabes, sempre apareix una alternativa que mai havia provat. Sortides de més de dues hores a ritme d’ultra, o sigui, xino-xano anar fent.

Tot això veuré si em serveix a la primera cursa de l’any, el Trail Rocacorba, m’hauria agradat fer la Marató, però no es pot tenir tot.

Per tancar el mes, comentar la primera participació de la Ivet en una marxa organitzada. Va ser la II edició de la marxa Balcó de l’Empordà, coincidint amb la festa Major. Va anar prou bé, ja us ho comentaré en un post a part.


Salut i muntanya!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada