dimarts, 13 d’octubre del 2015

Setembre: Desigualtat.

Bon dia,

Quan a començament d’any em planifico les curses intento posar-les amb la màxima cura possible per disposar de temps de recuperació suficient per encarar tres ultres l’any en condicions, ara sempre hi ha imponderables que t’ho foten tot enlaire.

Aquest mes n’he gaudit d’un abans i d’un altre després de la Rialp Matxicots:

El primer un accident laboral, si per estrany que pugui semblar els informàtics, aquella raça de freacks que es passen el dia davant la pantalla de l’ordinador teclejant a torn i a dret, també podem patir accidents laborals. El cas és que em va caure un teclat amb molta mala llet a sobre un dit que em va fer aturar uns deu dies, just abans de la cursa, havent de córrer amb lleugeres molèsties, que res van tenir a veure amb el meu abandonament.
El segon va ser durant la cursa, ja us ho vaig explicar que vaig beure d’un torrent i em vaig intoxicar, el resultat dolors abdominals, diarrea, etc, suposo que no calen detalls, no? Total una setmana més aturat.

Però bé, ja m’he apuntat a les que haurien de ser les darreres curses de l’any:

Per un costat l’Adventure Series que de la mà de Klassmark i Suunto em portaran, o això espero, dels Àngels fins a Rocacorba en un recorregut desconegut i sense marcatge, una nova opció per fer curses més sostenibles i alhora econòmiques.
Per l’altre la cursa de la Ratafia, essent la única cursa que he repetit any rere any i aquest ja en serà el quart, espero arribar-hi en forma i gaudir al màxim del licor que dona nom a la cursa.

Pel que fa a recorreguts, ha estat totalment variat, pujant fins a Roca Guillera per anar-me amarant de les aromes de Ratafia, un parell de sortidetes per Alacant, amb una ruta molt exigent pel Maigmó, noves exploracions per les Mines Victòria, rutes ràpides i planeres per Campdorà i Medinyà, un parell d’aproximacions a Sant Miquel, una visita al Montseny, amb tempesta inclosa, per intentar un recorregut que enllaça els tres cims principals (Agudes, Turó de l’Home i Matagalls, que per manca de temps es va veure truncat, la sortida a Rialp per gaudir d’una gran cursa i no podia faltar la sortida de la diada amb família per desplegar l’estelada al cim del Castell de Sant Salvador de Verdera.

L’octubre més.


Salut i muntanya!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada