dimarts, 31 de març del 2015

Març: de Xerta al carrilet

Bon dia,

Ja ens hem polit el tercer mes de l’any, que ràpid que passa el temps.

Ha estat un mes amb més descans del que m’esperava, la primera setmana ja ho preveia, per intentar arribar amb la pota a punt a la UT Les Fonts, primera Ultra de l’any que va anar prou bé, en canvi la tercera setmana em vaig veure obligat a fer una aturada per un malestar general a la panxa. Segurament hi hauria pogut anar igualment, però vaig preferir descansar i recuperar-me ràpid abans que ho acabés allargant innecessàriament.

Corrent la Cursa de les Fonts
Foto: Ximo Berberà
Després de Xerta, he encetat una incursió momentània, però intensiva, al pla per tal de preparar la Trailwalker, moltes sortides amb poc desnivell, la majoria a la riba del Ter acostant-me a Medinyà, però també ha caigut una planejada per l'Empordà.

Ara, la sortida més destacable va ser amb els que compartiré aventura el 18 i 19 d’abril, per tal de conèixer-nos varem anar a córrer plegats durant més de tres hores pel carrilet, va anar molt bé i estic convençut que ens ho passarem bé d’aquí dues setmanes i mitja, a més ho farem per una causa solidària i això sempre dona un plus.

Destacar que a final de mes varem fer la presentació dels equips en els que col·labora l’Ajuntament de Girona, el nostre patrocinador principal. 

Presentació dels equips gironins de la Trailwalker
Foto: Diari de Girona
Lo del pla ha estat una incursió, no un canvi total, així que he voltat per la muntanya de Verdera, encara que no tant com m’hauria agradat, alguna pujadeta a Sant Miquel ha caigut, amb variants per Montjuïc incloses, i no he oblidat el meu compromís amb el Matagalls des del Coll de Bordoriol, que estic mirant de reconvertir en un compromís amb el Montseny acabant d’assimilar la ruta de Sant Marçal a Les Agudes, acabar d'arribar al Turó de l'home ja dependrà del ritme, i aviat la de Sant Marçal al Matagalls, per ara descartades les rutes des de Viladrau i Collformic per manca de temps, per acostar-m’hi un parell de dies a la setmana tot pensant en l’Emmona, que tampoc queda tant lluny.

Al cim de Les Agudes amb un dia quasi estiuenc.
Matagalls entre boira i pluja.

Destacable va ser la patacada que em vaig fotre el darrer dia del mes, tot baixant de les Agudes, content per haver arribat fins al Turó de l'Home i a punt d'arribar al cotxe, vaig trepitjar una zona enfangada més profunda de l'esperat, vaig enfonsar-me, se'm va clavar el peu a la pedra del davant i plaf, colze rascat, espatlla rascada, cuixa rascada, els dos genolls pelats, mans crivellades i enfangat de dalt a baix.

Així va quedar la zona del colze esquerra.
Pel que fa a material aquest mes m’he proveït àmpliament de pantalons curts, ja tocava una renovació general, moltes temporades han aguantat els vells, uns quants de batalla i un específicament per a curses, i també he patit la primera punxada d’un SoftFlask, un petit porus quasi inapreciable que en apretar una mica rajava que donava gust, així que ha tocat canviar-lo.

Això ha estat tot aquest mes de març, a mitjans d’abril us comentaré com ha anat la Trailwalker  i a començaments de maig com ha anat el mes en general.


Salut i muntanya!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada