dimecres, 4 de novembre del 2015

Octubre: introduint la bicicleta

Bon dia,

Un nou mes tancat amb una novetat important, la introducció de la bicicleta de carretera.

Feia temps que em rondava pel cap, però per una cosa o una altre no acabava de decidir-me, aquest mes finalment m’he comprat una Conor Spirit X, no és un pepino de bicicleta, de fet em recomanaven anar directe al carbono, però pel que m’interessa ara mateix crec que faré el fet. Gràcies a en David de Bicioci pels consells.

Per començar he fet sortides de mitja horeta llarga, acostant-me a Juià o Sant Gregori, per acostumar-me a tornar a pedalar, però primer vaig patir un parell de caigudes al garatge de casa mentre provava això de les cales, un petit preu per no fotre-me-la a la carretera. Portava quasi un any sense fer-ho i es nota. La meva intenció és substituir una de les sortides setmanals a muntanya per sortideta a la carretera, fent una ruta d’horeta i mitja setmanal, així redueixo una mica impactes i toco altres grups musculars. Per més endavant ja veurem si faig alguna sortida llarga el cap de setmana o una segona sortida setmanal, encara que la cabra tira a la muntanya i costarà.

Pel que fa a sortides, han estat menys de les desitjades, un viatge a Màlaga sense temps per res més que treballar i algun que altre entrebanc sense importància, anant amb un cotxe que no és meu m’impedeix acostar-me al Montseny.

Ha estat un mes on sobretot he aprofitat els caps de setmana per fer sortides llargues per la muntanya de Verdera, varem fer una excursió en família pel camí de Ronda de Llança a Port de la Selva, amb anada caminant i tornada corrent, la resta pel pati de casa, les Gavarres i el meu jardí particular, la muntanya de Pont Major.

I he participat en una cursa, la primera Adventure Trail Series, un projecte interessant per fer sortides llargues amb el rellotge, amb cert control i, sobretot, a preu reduït, una cosa que cada vegada es mira més la gent, la famosa relació qualitat preu.
Queda poc per tancar l’any i el cap ja comença a pensar en el vinent, però això haurà d’esperar un temps.


Salut i muntanya!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada