dilluns, 2 de febrer del 2015

Encarant el 2015.

Bon dia,

Després d’un gener de descans d’escriure, engego de nou amb el bloc amb novetats, com sempre canvi de nom: Gaudint a la muntanya, aquest serà el nom del bloc durant aquest any.

El 2014 ha estat un any espectacular, veure com la Ivet es va fent gran no te preu, ara pel que fa a les curses he estat una altra cosa, sobretot després de passar per Xerta, l’abandonament a la prova reina de l’UT les Fonts m’ha marcat molt en l’aspecte mental, en el físic ja em sabia justet, però sempre havia confiat en el cap com al meu fort.

És per això que aquest 2015 m’he marcat com a objectiu gaudir, encara que això impliqui anar més poc a poc. Faré menys curses, sis o set, ara triades amb cura, amb algun extra de motivació.

Pel que fa al bloc, seré menys pesat, espaiaré molt més els escrits, centrant-me en curses i sortides d’alt interès, allunyant-vos del meu dia a dia, però acostant-vos a allò que més m’agrada.

Bé, no m’entretinc gaire que tinc una crònica per fer, resumir una mica què ja donat de si aquest mes de gener i explicar-vos les sortides del cap de setmana, per un costat la participació a la I Marxa Solidària Balcó de l’Empordà a Palau-saverdera i tot seguit al Trail Rocacorba, amb amics i coneguts per totes bandes.


Salut i muntanya!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada