dimarts, 4 de setembre del 2012

A mig gas...


Bon dia amics i amigues,

Aquesta ha estat una setmana estranya…les ganes hi eren, però la consciència d’haver de recuperar una mica, després de la despesa física de la Carros de Foc, m’han allunyat del meu pla...

Ha estat una setmana amb cinc sortides, descansant un parell de dies entre setmana...he fet Gavarres, Sant Daniel, Pedreres, he passat pel Volcà de la Crosa i visitat el Bulli...

Al final han sortit una mica més 92 quilòmetres, en comptes de 150 potser massa agosarat per la meva part, amb uns 2300 metres de desnivell...no em puc queixar, aquestes distàncies no es fan cada dia...acostumat a més de 100 a la setmana m'ha semblat que anés a mig gas...

El millor de tot ha estat la sortida de diumenge, resseguint els primers quilòmetres del camí de ronda de Roses a Cadaqués, els puja i baixa constants, la presencia del mar, les cales, Montjoi, Calitjàs, Pelosa, i finalment la pujada a Torre de Norfeu...molt recomanable...la propera tocarà arribar a Cadaqués...

La setmana vinent una mica més...intentaré seguir el pla...però no asseguro res...

Ja ens han confirmat que tindrem les samarretes oficials dels Intrèkkids ben aviat...amb una mica de sort estrenaré material a la Cavalls del Vent...diuen que no és el millor, però tirarà més la rauxa que el seny...

Salut i endavant!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada