dijous, 17 de gener del 2013

Marcat pels viatges...


Bon dia a tothom,

Aquesta setmana escric amb una mica de retard, he estat de vacances uns dies, i tot i que això m’ha permès entrenar una mica més, en contrapartida, he abandonat una mica l’ordinador. No es pot tenir tot.

La setmana passada va estar marcada per un viatge de feina a Gipuzkoa, de dilluns a dijous, tot i això els dos primers dies vaig poder sortir a estirar les cames.

El dilluns una sortida per corriols enfangats provant les Speedcross, he de reconèixer que vaig quedar molt content amb elles, aquests corriols els havia provat a l’octubre, tot i estar en millors condicions vaig haver de fer mitja volta perquè a cada passa en reculava dues, en canvi les Speedcross s’agafaven al fang com una mala cosa.

Una sortida curta de 10 km amb diferents pujades que acumulen uns 370  D+, el més destacat és que em vaig trobar un senglar pel camí, el tenia a poc més d’un metre, pobre es devia espantar més ell que jo, acostumat a la tranquil·litat de la muntanya. Una sortida interessant.

El dimarts vaig optar per l’asfalt, portava les Trabuco, però sense deixar de banda els desnivells. 16 km amb 460 D+, una pujada només de començar i una altre en acabar. Molt bones sensacions, tot i això continuo pensant que a la muntanya m’ho passo millor.

Les següents sortides ja son al cap de setmana i a Palau-saverdera, i ambdues el dissabte. A primera hora, cap allà les 9 del matí, varem fer un puja i baixa ràpid amb la Sílvia fins a Sant Onofre, va ser una caminada a molt bon ritme, 4 km amb 270 D+, que em va servir com a perfecte escalfament per a la sortida de trail.

Enfilat a la roca del davant de Sant Onofre, amb el Fitor al fons.
Foto Sílvia a Palau-saverdera
En aquesta ocasió 13 km amb 770 D+, per començar una pujada a Sant Onofre en menys de 18 minuts, un cop a allà em vaig passar una hora i mitja de rellotge intentant trobar el camí que comunica Sant Onofre amb el Castell de Sant Salvador de Verdera, no ho vaig aconseguir, però més tard em van dir on anava a parar el camí, un dia d’aquests ho intentaré per l’altra banda, a veure si me’n surto. Després de tanta estona grimpant, tocava córrer una mica, així que vaig agafar la pista a Mas Ventós, d’aquí a Santa Elena, Sant Pere de Rodes i acabant al Castell, la tornada directament a Mas Ventós pel Coll de Mosquit, i d’aquí a desfer el camí.

La setmana vinent us explicaré com m’ha anat per Font Romeu, en una setmana marcada pels tres primers dies, que he estat de vacances.

Salut i amunt!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada