divendres, 7 de novembre del 2014

Preparant la Ratafia…

Bona tarda,

Aquesta setmana ha estat força productiva, tot i que hauria d’haver fet bondat de cares al cap de setmana, no he pogut estar-me’n d’anar a fer unes quantes voltes, tot i això la setmana va començar amb un dia de descans. Amb la Sílvia havíem de sortir el dilluns al migdia, però ho varem canviar per un dinaret de celebració, era santa Sílvia i ja està bé estar per altres coses.

Dimarts al migdia anava molt tard, coses del trànsit per creuar la ciutat, així que em vaig haver de buscar un circuit curt i ràpid, però amb una mica de terra no fos cas que la meva al·lèrgia a l’asfalt em provoqués algun mal. Vaig fer un “puja i baixa” al Salt del Timbarro, comprovant que és una distància ideal per a les sortides dels dilluns amb la Sílvia.

Dimecres canvi total, al migdia vaig deixar el cotxe a plaça Catalunya i em vaig acostar fins als Jardins de la Muralla, per resseguir el circuit de la Cursa de Muntanya del Barri de les Pedreres, faré un petit incís sobre la cursa, enguany arriba a la quarta edició i m’he incorporat al grup de gent que hi col·labora, com que el dia de la cursa em toca treballar i no puc arreglar-m’ho per canviar el dia, m’encarrego de tasques prèvies. El circuit és bonic, curt, ràpid i proper. Les inscripcions ja s’han obert, si voleu saber-ne més, fou un cop d’ull al seu lloc web :
http:// cursapedreres.wix.com/4cursabarripedreres
La sortida és dels Jardins de la Muralla, es segueix amunt fins a Torre Gironella i a continuació resseguim el camí del Calvari. Un cop a tocar de l’església, cap a Sant Daniel per una baixadeta de les maques. Ja a Sant Daniel, font d’en Fita, Can Sirvent, viaducte de la variant, font dels Lleons i camí de les Dones amunt. A mig camí corriol per anar a buscar la zona margarita en avall, pont de la variant, trialera de Vilaroja, Polvorí, Pirulí i avall cap al Calvari. Desviament a l’esquerra per pujar al parc de dalt de Caputxins, torre Alfons XII, Ferradura, per tancar la sorpresa, pas per la Muralla i a tornar als Jardins. Vaig aprofitar per fer quatre fotos promocionals. Una bona sortida de migdia.
Instantània del recorregut
Dijous nocturna amb els Intrèkkids, érem l’Oriol, en Pere, en Peio i jo. Per escalfar de Pont Major a Galligants, on ens varem trobar tots quatre, un cop aquí varem resseguir part del recorregut del dimecres, enganxant-lo després de la baixada del calvari i estalviant-nos el pas per la Muralla. Només de començar ens varem creuar amb part del Nabes Team al Cul del Món i una estoneta més tard ens passava “per sobre” a la zona de les trialeres. Per tancar esprint de Galligants a Pont Major. Bona sortida, ja era hora que tornessin les nocturnes amb els Intrèkkids!!!!

Per tancar la setmana el divendres tenia dubtes de què fer, descansar o fer una volta. Els dubtes es van dissipar ràpidament, la cabra tira a la muntanya i un circuit ràpid per Campdorà no pot fer mal de cap de les maneres. Pujada per la DECSA, planejada fins a Torre Bonica, mitja volta i avall per allà mateix. La pota una mica justeta a la pujada, però res que no s’arregli descansant el dissabte per encarar de la millor manera la cursa de la Ratafia


Salut, nous verdes, aniset i herbes!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada